Specializujeme se na tvorbu a správu internetových obchodů Shoptet či Woo-commerce.
Od podzimu 2019 staví náš tým digitální obchody na největší e-commerce platformě Shoptet, kterou využívá přes 24 000 klientů. Pilotním projektem se nám stala realizace CannaCare obchodu. Za uplynulý rok jsme spustili již deset e-shopů a postupně vyčlenili samostatný tým vývojářů a designerů, který dnes vytváří systémové doplňky a zajišťuje inovativní platformy pro klienty zaměřené na velkoobchod i koncového zákazníka.
V loňském roce jsme se stali součástí úzkého výběru jednotek týmu “Shoptet Premium Partner”. Jsme tak jedni z mála, kteří nabízí komplexní realizaci vašeho obchodu přímo na míru, včetně pokročilých implementací externích systémů.
Naše zkušenosti využívají většinou klienti, kteří již Shoptet dobře znají a chtějí svůj obchod dostat do vyšších sfér designu a výkonu. Zároveň jsme partnery při vývoji modulů pro samotný Shoptet Market.
Pro společnost Kofola jsme připravili design, obsah i vývoj e-shopu s merchandisem, který cílí na český a slovenský trh. Aby se produkty lokálních výrobců dobře prodávaly, zajistili jsme také kompletní fotokampaň.
Společnost CannaCare se při výrobě konopných produktů soustředí na nejmodernější technologie, a proto bylo na místě vytvořit seriózní a spolehlivý web zapadající do aktuálních trendů. Postarali jsme se nejen o vývoj, kreativu či odlišná prostředí pro B2C a B2B, ale i realizaci na míru postavené aplikace s názvem Affiliate program.
Pro největší online drogerii Drogeo připravujeme robustní e-shop s řadou nových doplňků, propojení a funkcí pro systém zákaznických výhod.
Pro společnost Twisto jsme připravili doplněk na míru pro snadné platby v Shoptet e-shopech.
Pro kavárenský řetězec The Miners jsme vytvořili minimalistický web, na kterém prezentují svoji společnost a prodávají kávové zrno či příslušenství pro přípravu. Kromě obvyklého webdesignu a kódování jsme v tomto případě zajistili rovněž převod dat z předchozího webového řešení a vytvoření prostředí pro velkoobchodní zákazníky.
Někteří klienti se spíše než na širokou veřejnost zaměřují na své stálé byznysové partnery, kterým rádi dopřejí pohodlný nákup produktů. V tomto případě byla příprava moderního designu a funkčního kódu obohacena výzvou v podobě rozčlenění tisíců produktů mezi B2B a B2C prostředí a jejich následné napojení na externí systémy.
Náš příběh je jednoduchý, začal v roce 2008, kdy majitel firmy a dnes již přední světový závodník v XCM Kristian Hynek pátral na trhu po pěkných karbonových galuskových kolech. Objevil italskou značku Wheelsbike.
Život jako v peřince, se stejnout lehkostí jsme přistupovali k realizaci eshopu. Vzdušný web doplněný o specifické filtrace produktů. Důležitá byla rychlá realizace při vánoční sezóně a nutnost možnosti operativních zásahů a úprav ze strany klienta. My jsme tak potřeba k zásadnějším posunům webu, které nás čekají.