Specializujeme se na tvorbu a správu internetových obchodů Shoptet či Woo-commerce
Díky stavbě e-shopů na zavedených a robustních platformách se dostáváte na zlomek nákladové ceny i času. Vzniklý prostor tak společně investujeme pro rychlejší růst a soustředění na činnosti s vyšší přidanou hodnotou, jako je marketing, automatizace procesů, obsah webu či zahraniční expanze.
Vstupní analýza, návrh řešení a nastavení Shoptetu
Podrobně si nastudujeme Váš podnikatelský záměr i aktuální prezentaci a navrhneme nejefektivnější možné cesty. Poté, co se shodneme na finálním řešení, uvedeme ho do provozu. Cenu ovliňuje připrava klienta a velikost poptáváneho řešení
Grafický návrh + kódování,
Nastavení obchodu, automatizace a integrace vašich systémů
Nastavíme eshop, vybrané moduly, propojíme vše s účetními či skladovými systémy a provedeme vás zákoutími administrace. Cenu určuje množství modulů, automatizovaných procesů či velikost systémů k implementaci.
Marketingová kampaň
a výstřel do světa
Ať už startujete zcela novou značku, nebo oživujete funkční projekt, rádi Vás dostaneme do popředí zájmu. Navrhneme marketingovou strategii a zajistíme její realizaci. Díky tvrdým datům víme co má být na webu obsahem i jakou komunikaci zvolit pro předpoklad nejvyššího výkonu.
Během 30 minut s vámi přes videohovor probereme aktuální stav projektu. Rámcově se shodneme na možných doporučeních ke zlepšení eshopu či postupu na jeho vytvoření. A prodiskutujeme odhad cenové nabídky.
Bude jen na vás jak s našimi doporučeními a nabídkou naložíte.
Vyberte si termín konzultace, zavolejte, napište nebo nám jen zanechte kontakt. Ozveme se Vám, probereme Vaši představu i naše vidění dané situace a seznámíme Vás s obvyklým průběhem realizace.
Konzultace ZdarmaSpolupráce s týmem je velmi dobrá-jsou rychlí a hlavně ví, jak se pohybovat ve vodách zdravotnictví. Díky jejich strategii jsme dosáhli výrazného nárůstu počtu stažených knih a zlepšili celkové povědomí o našich produktech. Jejich přístup a nasazení předčilo naše očekávání a výsledky mluví samy za sebe. Během prvního kvartálu jsme zaznamenali meziroční nárůst obratu o 27,7 %.
Petr Foglar
Obchodní ředitel Areko
Přestože jsme začínali s omezeným rozpočtem cca 15 000 Kč a určitou opatrností po předchozích zkušenostech s jinými agenturami, dokázali jsme rychle nastavit efektivní reklamy. Po třech týdnech jsme již viděli pozitivní výsledky a rozhodli jsme se pokračovat v této strategii. Nyní upravujeme a reinvestujeme prostředky do webu a rozšiřujeme kampaně, což nám umožňuje postupně zvyšovat výkon a dosah.
Shoptet využívá téměř 30 tisíc obchodů
Polovina zákazníků nakupuje na mobilu
18 % našich realizací jsou nové projekty
30 % prodejů je generováno díky sociálních médií
Lidé utratí online 10 - 20 tisíc Kč ročně
Správný upsell nafoukne košík o 37%
Obvyklá realizace projektu je 8 týdnů
Personalizované nabídky zvýší konverzy až o 28 %
Nabízejte zákazníkům dražší verze produktů nebo doplňkové produkty na základě jejich nákupních zvyklostí. Používejte personalizovaná doporučení a limitované nabídky, aby se zvýšila průměrná hodnota objednávky.
Investujte do CRM systému, školte zaměstnance a zajistěte rychlou dostupnost podpory přes e-mail, telefon, live chat a sociální média. Vynikající zákaznická služba zvyšuje loajalitu a spokojenost zákazníků. Fungují nám strategie, kdy podpora perfektně funguje v navýšení velikosti košíku, upsell.
Poskytněte detailní popisy produktů, kvalitní fotografie a zákaznické recenze. Zajistěte rychlou podporu zákazníků prostřednictvím více kanálů a personalizujte obsah na základě uživatelských preferencí. Produktová stránka je nejzásadnější prostor v obchodě, který má za učel vysvětlit produkt, vzbudit emoci a pomoci s výběrem.
Používejte SSL certifikáty, pravidelně aktualizujte software a zavádějte silná hesla. Implementujte dvoufaktorovou autentizaci a pravidelně provádějte bezpečnostní audity a zálohy dat.
Stáhněte si základní board klíčových ukazatelů výkonu (KPI) pro každý e-commerce.
Používejte Google Analytics pro sledování návštěvnosti, konverzního poměru, průměrné hodnoty objednávky a míry opuštění košíku. Analyzujte výkon marketingových kampaní a optimalizujte strategie na základě získaných dat.
Vyberte si termín konzultace, zavolejte, napište nebo nám jen zanechte kontakt. Ozveme se Vám, probereme Vaši představu i naše vidění dané situace a seznámíme Vás s obvyklým průběhem realizace.